تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------
بررسی تحلیلی تاثیر ایجاد باشگاههای وفاداری بر ارتقاء سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریان بانکی
شناسایی و اولویتبندی موانع توسعهی فروش اینترنتی از دیدگاه مدیران فروشگاه اینترنتی
بررسی واکنش مصرفکننده در برابر استراتژی گسترش برند (تعمیم نام تجاری)
بخشبندی مشتریان با استفاده از الگوی CLV بر اساس ساختار شبکه عصبی
بررسی عوامل موثر بر افزایش فروش بیمههای مهندسی
سنجش و طبقهبندی تامینکنندگان قطعات خودرو با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو)
بررسی میزان رضایتمندی بیماران از خدمات بیمارستانی (مطالعه موردی: بیمارستان شهید دکتر لواسانی تهران)
بررسی رابطه معنویت کاری با فرسودگی شغلی کارکنان
عوامل تشکیل دهنده سرمایه اجتماعی سازمانی در شرکتهای بیمه خصوصی
الگوی اثرگذاری سرمایه اجتماعی بر عملکرد سازمان
بررسی رابطه هوش عاطفی و خلاقیت کارکنان بانک توسعه صادرات ایران
تاثیر بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان بانک صادرات
بررسی تاثیر کیفیت بانکداری موبایلی بر رضایت مشتریان بانک ملت
طراحی الگوی سیاستگذاری جامع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران
رابطه ادراک از عدالت با رفتار شهروندی سازمانی( مطالعه موردی بانک ملت)
تاثیر انتقال دانش سازمانی بر قابلیت نوآوری (مورد مطالعه: شرکت پایانههای نفتی ایران)
عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان بانک صنعت و معدن
بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان از خدمات سامانه اتوبوس تندرو (BRT) تهران
رابطه شیوه رهبری تیمی و اخلاق کاری بر اثربخشی تیم
رفتار شهروندی سازمانی ماموران پلیس جامعه محور برای انواع خدمات
ارتباط ریسک ادراکشده و اعتماد با تمایل به خرید مصرف کننده از فروشگاههای اینترنتی
تاثیر اعتماد بر مشارکت بیمهگذاران در استفاده از خدمات بیمه الکترونیک "
تاثیر احساسات و شناخت بر رویکردهای رفتاری مشتریان فروشگاه زنجیرهای شهروند
رابطه بین تعارض زندگی شغلی- خانوادگی با پیامدهای کاری همکاران
ارتباط بین جو سازمانی با عملکرد
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان در خریدهای آنلاین در ایران
اولویتبندی ابزارهای ارتباطات بازاریابی از منظر تصمیم خریدار در بیمه ملت
تعیین عوامل موثر بر قابلیت رقابت صنایع تح پوشش شرکت سرمایهگذاری البرز از دیدگاه خبرگان
تاثیر پایبندی به مولفههای هویت ایرانی- اسلامی بر توسعه صادرات
شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده ایرانی در خصوص خرید به صورت اینترنتی و شبه اینترنتی
بررسی عوامل موفقیت فروشندگان در ارتقاء سطح فروش( مطالعه موردی شرکت به بخش)
بررسی میزان ثبات بتای شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی متخصصین مالی شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران
الگوی توسعه سرمایه انسانی مورد مطالعه: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
رتبهبندی مهارتهای فروش حرفهای در صنعت بیمه با استفاده از تکنیکAHP
تهیه و تدوین مدل پیشبيني رفتار خريداران فرش در بازار تهران
جایگاه یابی نام و نشان تجاری شرکت آرایشی بهداشتی ایران آوندفر نسبت به رقیب از دیدگاه مشتریان
ارزیابی وفاداری کارکنان به شناسه٬ با رویکرد مدل سرمایهگذاری
بررسی میزان شادابی سازمان و آگاهی از ویژگیهای خرده فرهنگهای سازمانی و ارتباط آنها با خلاقیت سازمان
تاثیر تبلیغات متنوع و بندهای گوناگون بر قصد خرید و رفتار مصرفکنندگان(برندهای سونی و سامسونگ)
بررسی رابطه بین بازاریابی اخلاقگرا و تداوم خريد مشتريان
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی مشتری مداری بر اعتبار تجاری بانگرش برخدمات بانکی
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
-------------------------------